Cum cumpar?

Comenzi online:

Un prim pas pentru a lansa o comanda este selectarea produsului care va intereseaza iar apoi adaugarea lui in cosul de cumparaturi. Pentru aceasta, aveti doua posibilitati:

  • Puteti selecta produsul dorit din catalogul de produse apasand butonul ” Adauga in cos ” ce devine activ cand cursorul mousului este deasupra imaginii aferente sau, atunci cand va aflati in pagina dedicata unui produs, puteti apasa pe butonul „ADAUGA IN COS”  .
  • Puteti folosi caseta „Cauta”, introducand in aceasta unul sau mai multe cuvinte descriptive (ex: creta colorata) sau denumirea produsului (ex: Cerc pentru gimnastica diametru 50cm) sau direct codul produsului.


Urmatorul pas este vizualizare cosului, accesand butonul „Cosul meu” sau „Vezi cos”. In aceasta pagina puteti  vizualiza produsele adaugate. Aveti deasemenea optiunea sa modificati cantitatile pe care doriti sau sa eliminati unul, mai multe  sau chiar toate produsele din cos. Daca doriti sa mai adaugati si alte produse puteti sa va intoarceti in catalog si sa faceti acest lucru. Cosul va mentine ce ati selectat pana la pasul urmator, „Plaseaza comanda”.

Pentru finalizarea comenzii, site-ul nostru nu va solicita obligatoriu autentificarea prin cont de utilizator sau parola, insa, va recomandam totusi sa faceti acest lucru, intrucat este mult mai simplu pentru dumneavoastra sa verificati ulterior ce anume ati comandat, cand a fost plasata comanda, cat a costat etc.

Daca aveti deja un cont creat, va rugam sa autentificati prin introducerea numelui dumneavoastra de utilizator si a parolei.

Daca nu aveti cont, este obligatorie completarea campurilor cu informatiile pentru facturare si livrarea produselor.

Finalizarea comenzii presupune selectarea metodei de plata pe care o preferati, alegerea modalitatii de livrare. Pentru diverse mentiuni sau informatii suplimentare, puteti folosi campul „Mentiuni comanda”.

Dupa citirea si acceptarea „Temenilor si conditiilor” practicate de societatea noastra, apasati butonul „Plaseaza comanda”. La citeva minute veti primi un email generat automat cu confirmarea comenzii dumneavoastra, urmand apoi sa fiti contactat de catre unul dintre operatorii nostri pentru a vi se oferi informatii suplimentare privind livrarea produselor comandate.

Ce se intampla cu produsele comandate daca ma deconectez de la Internet?

In cazul in care, din diverse motive, nu ati reusit sa finalizati comanda, produsele pe care le-ati adaugat in cosul de cumparaturi se vor regasi la urmatoarea intoarcere in magazin. Aceasta situatie se aplica numai atunci cand ati adaugat produsele in cos fiind autentificat. De aceea, recomandam tuturor clientilor nostri sa foloseasca caseta de autentificare, inainte de a incepe cumparaturile.

Am facut o comanda, dar nu am fost contactat(a) pentru confirmare…

Va rugam sa va autentificati si sa verificati continutul cosului de produse. Daca gasiti produsele in cos, atunci comanda dumneavoastra nu a fost finalizata si deci, nu a fost transmisa. Atunci cand o comanda este procesata corect, la adresa de e-mail pe care ati folosit-o la crearea contului, veti primi o copie a comenzii iar cosul dumneavoastra de cumparaturi nu va mai contine produse. In cel mai scurt timp de la primirea comenzii, va vom contacta pentru confirmare.

Comenzi prin email:

In cazul in care nu doriti sa plasati comanda online, aveti posibilitatea sa ne trimiteti comanda dvs pe email la contact@ram-didactic.ro, mentionand codurile si denumirea produselor dorite, datele necesare pentru facturare si livrare (numele sau denumirea institutiei/firmei, codul fiscal, adresa), impreuna cu un numar de telefon pentru a va putea contacta.